تحویل و برگشت

ارسال رایگان برای ۱۰۰۰ محصول بالای ۴ میلیون موجود است. با پرداخت هزینه اضافی، تاریخ و زمان تحویل خاص را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

بررسی اجمالی گزینه های تحویل

WoodMart روش های حمل و نقل ایده آل را برای هر نیاز ارائه می دهد. خواه از طریق پست DHL/Standard Parcel Post با قیمت پایین، سریعتر از طریق DHL Express (فقط آلمان) یا UPS، یا به ویژه قابل اطمینان و ایمن توسط یک حمل و نقل باری آموزش دیده خاص. و همچنین در صورت تمایل می توانید سفارش خود را از فروشگاه ما تحویل بگیرید. در این صفحه شما یک نمای کلی از تمام روش های حمل و نقل موجود را خواهید دید.

۱. محصول را سفارش دهید و روش تحویل را مشخص کنید

۲. شما یک پیام تایید سفارش دریافت خواهید کرد

۳. منتظر بمانید تا سفارش شما برسد

۴. سفارش خود را از منطقه پرداخت تحویل بگیرید

اقلام کوچک

Standard delivery Get it in 3-5 working days

Orders over $100: All day delivery. Order anytime:

FREE

Orders under $100: All day delivery. Order anytime:

Weekday time slot from 12noon - 5pm. Order by 9pm.

$۱۰

Next day delivery Get it next day, 7 days a week

All day delivery. Order by 9pm.

Weekday time slot from 12noon - 5pm. Order by 9pm.

$۱۰

منظور ما از کوچک چیست؟ تقریباً همه چیز زیر نور خورشید به جز لوازم اصلی آشپزخانه/لباسشویی و تلویزیون های بالای ۴۳ اینچ.

آیتم های بزرگ

Standard delivery Get it in 2 working days

All day Delivery from 7am - 8pm. Order anytime:

Fromu$۲۰

Choose a time slot 7am - 11am, 9am - 1pm, 11am - 3pm, 1pm - 5pm. Order anytime:

From $35

Next day delivery it next day on weekdays

All day delivery from 7am - 8pm. Order by 7pm:

Fromu$۳۰

Choose a time slot 7am - 11am, 9am - 1pm, 11am - 3pm, 1pm - 5pm. Order by 7pm:

From $45

چیزهای بزرگ لوازم اصلی مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، خشک کن، یخچال، فریزر، اجاق گاز و تلویزیون بیش از ۴۳ اینچ.

تعویض یا مرجوعی کالا

در صورتی که کالا از کیفیت خوبی برخوردار باشد، خریدار حق دارد قرارداد منعقد شده از راه دور را ظرف مدت ۱۴ روز پس از اجرای آن فسخ کند.

برای اینکه حق فسخ قرارداد حفظ شود، مصرف کننده باید بر حفظ محصولات در حالت اولیه نظارت داشته باشد. در صورتی که دستگاه بدون تقصیر مشتری از بین برود، آسیب ببیند، امکان فسخ قرارداد از مشتری سلب نمی شود. اگر ارزش به دلیل باز کردن بسته بندی محصول یا بررسی عملکرد آن کاهش یافته است، این بدان معنا نیست که مصرف کننده نمی تواند درخواست بازپرداخت بنویسد.

در صورتی که حداقل یکی از اجزاء موجود نباشد، محصول پس گرفته نمی شود:
تجهیزات کاملاً مجهز؛

رسیدی که واقعیت خرید در فروشگاه اینترنتی داکیا مارکت را اثبات می کند.
کارت گارانتی؛
عملی با شرح نقص که توسط بخش خدمات تهیه شده است.
در صورت منصرف شدن از خرید قبل از دریافت کد رهگیری ( به منزله ارسال کالا) عودت وجه انجام می گردد.

سوالات متداول

چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد سایت داکیا مارکت شوید. روی گزینه سفارش‌های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می‌توانید سفارش خود را ببینید. می‌توانید در این قسمت روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های داکیامارکت بوده است و داکیامارکت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت نشانی ها مراجعه نمایید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

شعبه حضوری بسته بود و نتوانستم سفارشم را دریافت کنم.

جهت پیگیری با  دیجی کالا وارد صفحه تماس با ما شوید و از طریق کانال های ارتباطی مشکل را اعلام کنید،همکاران ما مشکل را بررسی و از طریق تماس یا پیامک نتیجه را به شما در کوتاه ترین زمان ممکن اعلام خواهند کرد.

Need a Help?

  • (۲۰۸) ۵۵۵-۰۱۱۲
  • Messenger
  • Telegram
  • Email: woodmart@mail.com

Subscribe us

فروشگاه اینترنتی داکیا مارکت، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند و ضمانت بازگشت کالا هم داشته باشد؛ ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی داکیا مارکت سال‌هاست بر روی آن‌ها کار کرده و توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.
یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران داکیا مارکت یا هر فروشگاه‌ اینترنتی دیگر، این است که کالای خریداری شده چه زمانی به دستشان می‌رسد. داکیا مارکت شیوه‌های مختلفی از ارسال را متناسب با فروشنده کالا،‌ مقصد کالا و همچنین نوع کالا در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. هر یک از روش های ارسال داکیا مارکت شرایط و ویژگی‌های خاص خود را دارند که ممکن است گاهی برای کاربران جدید، مبهم و پیچیده به نظر برسند. برای آگاهی بیشتر مشتریان از خدمات داکیا مارکت، این فروشگاه اینترنتی در بخشی از وب‌سایت خود راهنمای کاملی از شیوه‌‌های ارسال را به صورت ساده و به دور از پیچیدگی، قرار داده است که شامل چند نوع ارسال کالا به روش‌های زیر است: ارسال از طریق تیپاکس، ارسال از طریق ماهکس، ارسال امروز (در جنوب ایران)، دریافت حضوری، ارسال توسط فروشنده، ارسال عادی، ارسال، ارسال با پست

کدام محصولات در داکیا مارکت قابل سفارش هستند؟
تقریبا می‌توان گفت لوازم جانبی های با کیفیت برند بازار را در که داکیا مارکت برای مشتریان خود در سراسر کشور فراهم کرده است در این فروشگاه موجود هست. شما می‌توانید در تمامی روزهای هفته و تمامی شبانه روز یا در روزهای خاصی مثل حراج شگفت انگیز داکیا مارکت که محصولات دارای تخفیف عالی می‌شوند، سفارش خود را به سادگی ثبت کرده و در روز و محدوده زمانی مناسب خود، درب منزل تحویل بگیرید. بعضی از گروه‌های اصلی و زیر مجموعه‌های پرطرفدار محصولات داکیا مارکت شامل مواردی می‌شود که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم که امکان ارسال امروز برای آن ها وجود دارد.

کالای دیجیتال

برای فاز اول در مجموعه داکیا مارکت انواع لوازم جانبی و گجت با برند های برتر در سطح جهان از جمله Green، Yesido، Porodo، HainoTeko، JOYROOM، Usams، G-Tab و Sony PlayStation و انواع کنسول بازی ps4 و ps5، انواع هندزفری مثل هندزفری بی سیم، ساعت های هوشمند و... تنها بخشی از محصولاتی هستند که زیر مجموعه کالای دیجیتال در داکیا مارکت قرار دارند.